INTEGRALNI
Integralni softverski paket je jednostavan za rukovanje, funkcionalan i pouzdan programski paket, namenjen za vođenje knjigovodstva preduzeća. Paket obuhvata finansko poslovanje, robno materijalno poslovanje, knjigovodstvo osnovnih sredstava, jednostavnije oblike proizvodnje, obračun zarada.
Paket obezbeđuje povezanost delova sistema. Dokumenti koji se izrađuju kroz aplikaciju se knjiže automatski po unapred definisanim šablonima u finansijsko i robno-materijalno knjigovodstvo.
Sve je povezano preko brojeva naloga i lako se može korigovati.
Podržan je izvoz podataka u Excel, Csv, Pdf, kao i elektronsko potpisivanje računa uz instalirane sertifikate. Podržana je štamoa QR-koda na računima, labelama, nalepnicama ili deklaracijama za robu.
Softverski paket obezbeđuje automatsko povezivanje na sistem e-Faktura putem API servisa, generisanja API ključa i XML validacije. Pri tome je obezbeđeno arhiviranje ulazne i izlazne dokumentacije.
Obezbeđena je zaštita sistema lozinkama, preko kojih se beleži ko je izradio dokumente.
Paket je pogodan za knjigovodstvene agencije, jer je otvaranje novih firmi jednostavno i automatizovano.
Paket uspešno funkcioniše u više javnih i privatnih preduzeća, knjigovodstvenih agencija, državnih ustanova, kao i institucije koje su prešle na ISIB informacioni sistem.
Osnovni elementi aplikacije su:
Finansijsko knjigovodstvo.
– Zaokružen sistem finansijskog knjigovodstva sa elegantnim rešenjem obračuna poreza po novom sistemu.
– Kontni plan, analitičke evidencije konta, kupaca i dobavljača, izvod konta, salda konta, otvorene stavke.
– Knjiženje naloga sa integrisanim sistemom poreske evidencije.
– Zaključne operacije, zatvaranje klase konta, zatvaranje knjigovodstva.
– Automatizovano otvaranje sledeće knjigovodstvene godine.
I još dosta toga …
Robno knjigovodstvo.
– Zaokružen sistem robnog knjigovodstva sa praćenjem zaliha robe po skladištima.
– Evidencija robe sa svim relevantnim podacima.
– Spiskovi i pretrage robe po raznim kriterijumima (šifra, naziv, bar-kod).
– Robne kartice sa obezbeđenjem svih elemenata uz mogićnosti filtriranja.
– Knjiženje robnih naloga, otpisi robe, izrada inventara.
– Automatizovano otvaranje sledeće knjigovodstvene godine.
I još dosta toga …
Robno-finansijsko poslovanje.
– U ovaj deo softvera je smeštena izrada ulano-izlaznih dokumenata koji automatski knjiže promene u finansijsko i robno-materijalno knjigovodstvo.
– Izrada kalkulacija i povratnica dobavljaču.
Izrada predračuna, otpremnica, avansnih računa.
– Izrada faktura i povratica kupaca.
– Interni prenosi robe i materijala između organizacionih jedinica.
– Izrada nivelacija robe.
– Postoji mogićnost automatizovanih nivelacija.
– Rad na PC-kasi sa obezbeđenjem velikog broja fiskalnih štampača.
– Radni nalozi za auto-servis. – Modul za ppodršku rada auto servisa ili prodavnicu auto delova.
– Poslovne knjige – KEPU knjiga, trgovačka knjiga.
I još dosta toga …
Materijalno knjigovodstvo.
– Zaokružen sistem materijalnog knjigovodstva sa praćenjem zaliha materijala po skladištima.
– Evidencija materijala sa svim relevantnim podacima.
– Spiskovi i pretrage materijala po raznim kriterijumima (šifra, naziv).
– Kartice materijala sa obezbeđenjem svih elemenata uz mogićnosti filtriranja.
– Knjiženje naloga prometa materijala, otpisi materijala, izrada inventara.
– Automatizovano otvaranje sledeće knjigovodstvene godine.
I još dosta toga …
Knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara.
– Zaokružen sistem knjigovodstva osnovnih sredstava i sitnog inventara.
– Evidencija osnovnih sredstava i sitnog inventara sa svim relevantnim podacima.
– Kartice osnovnih sredstava i sitnog inventara uz mogićnosti filtriranja.
– Knjiženje naloga prometa osnovnih sredstava, ulaz, izlaz, otpis, izrada inventara.
– Obračun revalorizacije i amortizacije osnovnih sredstava.
– Automatizovano otvaranje sledeće knjigovodstvene godine.
I još dosta toga …
Plata – Obračun zarada i naknada zarada.
– Jednostavan, funkcionalan i pouzdan programski paket, namenjen za vođenje evidencije i obračun zarada, kao i drugih primanja kao što su isplate za privremene i povremene poslovi, putni troškove, ugovore o delu, autorske honorare, nadzorne organe, solidarne pomoći i slično.
Administracija sistema i baze podataka.
– Administracija naloga operatera na sistemu.
– Podaci o firmi-ama za koje se vodi knjigovodstvo.
– Zaključavanje godine.
I još dosta toga …